Friday, November 20, 2009

A Strange Conductor

*

Words to me is a form of music
every language sings in a different
key, harmonies of chords, fifths and
fourths, sadness singing in a minor
key, rhythm all important, tone
and metre

But I live in an environment where
words are not allowed to sing, sound-
less symbols carrying silent messages
forever dumb

Yet my brain is a strange conductor that
lines up words in singing rhymes and
funny limericks and will not back down
when told to seek meaning
with military

precision…

3 comments:

edmuse22 said...

Hi Peanuts

Ja soms moet mens maar die eie musiek verskaf in jou kop. Ek wonder soms hoe dit sou wees as sekere musiek deur die dag in jou lewe gespeel het soos in 'n fliek. Soos spanningsvolle viole as jy iets vreesliks stupids gaan doen of Strauss as dit naweek is of heavy metal as jy regtig vies raak.

Die kunswerk op jou blog is wonderlik.

edmuse22 said...

Hi Peanuts

Yes, sometimes we have to provide our own music in our minds to colour our surroundings a bit. I often wonder how it would be if our lives had music playing in the background like in the movies. So, if your about to do something seriously stupid violens would play in the background. Or if you're about to hit someone Heavy metal would start to play somewhere.

The images on your blog are wonderful!

Margaret Alice said...

Hi Edmuse
Die musiekprobleem vir my is dat my brein patrone sien en patrone soek van woordritmes - onthou jy musiek op skool, tafetefie, tafetefie ta-ta-ta? - en vokale wat saamklink soos harmoniese tone in derdes of vyfdes - en dan kan ek nie die betekenis van die woorde of grammatika-reëls van watter posisie die byvoeglike naamwoord moet innneem, onthou of toepas nie. Wanneer ek vertaal, wil my brein die bronteks in singerige sinne vol byvoeglike naamwoorde weergee, in plaas daarvan om 'n korrekte weergawe van die oorspronklike te wees. Ek het nou vrede met my brein gemaak en aanvaar maar dat ek die idioot by die werk is wat stadig werk omdat my brein verkeerd bedraad is.

Dying Eventually

Listening to my favourite Internet guru, quite clearly this works for many people as they repeat the jargon flawlessly and I wish I could ge...