Saturday, July 18, 2009

Speel Soveel Jy Wil [Go Play]

Ek vlug van die wêreld
[I flee from the world]

Ek vlug na die beelde in my verbeelding,
enige karakter, so mooi soos Angelina
Jolie, so aantreklik soos Brad Pitt in Mr
and Mrs Smith; kan op enige planeet,
met groen mannetjies, wakker word

Die temas van eensaamheid, eksistensiële
vrae - waarom is ek hier, en morele keuses
voordeel en nadeel van elke besluit – werk
ek uit deur my karakters in vele avonture te
plaas ; ‘n Gotiese melodrama

Klink skoon flou as my karakters eers begin
dans - stokflou moeg kom ek tuis na ons
inkopietog, my heldin deur die smeltkroes
gestuur terwyl ons wasgoedseep, vleis
en groente koop

Ek wou ernstig werk by die huis, skryfwerk
bekyk, korrigeer en redigeer, maar my brein
weier – As jy wil werk, skakel ek af - dadelik is
my kop leeg, my hart gesluit, ek skrik - Nee,
NEE! Liewe brein, maak soos jy wil

Fantaseer en droom, ek wil nie werk
nie – net speel!

[English Summary:
I flee from the world into my imagination -
when I wanted to work, my brain switched
off, I begged it to switch on again, promising
it the freedom to do anything.]

No comments:

Dying Eventually

Listening to my favourite Internet guru, quite clearly this works for many people as they repeat the jargon flawlessly and I wish I could ge...