Monday, April 18, 2022

Heer en Meester van die Krokodilkasteel

Nici, die kleinste krokodilletjie, het vandag huis

toe gekom en ons het gejuig en gedans, wasgoed

gewas en gestryk en gehang, neute gekraak - en toe

was dit tyd vir die Heer en Meester van die Krokodil-

Kasteel om sy stem dik te maak – Kyk hier jou arrogante

 

Taugenichts van ‘n Deugniet, dis tyd dat jy met respek

optree en nie terugpraat nie, jou irritasie met my gedurige

inmengery is onaanvaarbaar en jy is heelnag op die Internet

en in hierdie huis is ek die baas en jy moet beter presteer –

anders sal daar GROOT moeilikheid wees!

 

Ja Baas, die Poetsvrou – dis nou ek wat die werk het om

skoene en goed blink te poets – ja Baas, tot u diens in alle

onderdanigheid - maar die Meester se hart is té seer om bes

te gee – Verduidelik jouself, hoe DURF jy aggressie openbaar

in my teenwoordigheid? – en natuurlik sukkel die uwe –

 

Met Liewe Heksie as rolmodel - om my idees rasioneel te ver-

woord en uit verbrouereerdheid herhaal ek die Meester se

woorde, stemtoon, toonhoogte en felheid, agter hom aan en

dis toe wat sy brein toeslaan en die Meester besef hy het te

make met totale anargie - en ek gaan skuil in die klein


Krokodilletjie se heerlike kamer – sy sit en foto’s poleer

terwyl ek poog om ‘n strategie daar te stel om die Meester

se swak senuwees te kalmeer…

No comments:

Dying Eventually

Listening to my favourite Internet guru, quite clearly this works for many people as they repeat the jargon flawlessly and I wish I could ge...