Wednesday, April 20, 2022

Wees My Gedagtig En Reddingskragtig

 

Oë stokstyf van die skrik staan ons kleintyd in die kerk

die gemeente moedeloos oor die ongelooflike woorde

in die ou gesangeboek sing steeds wroegend voort: O

hemeltergers wat daar woel, ek kyk op na die nagtelike

 

Hemel met sy glansgewemel wyl die skugter maan met

stille gang oor sterrevelde gaan, met smart wat my siel

beswaar en skrik wat in my vaar, ek deurweek my bed

met trane – hier kom ek by en herken myself - want ek

 

Deurweek my bed met trane die hele tyd, skuld & smart

voer ‘n stryd in my; nou smeek ek gans deemoedig - O

Heer, wees my gedagtig en reddingskragtig daar in die

oneindigheid waar u majesteitlik die mens met kennislig

 

Bestraal: hierdie woorde troos my want God kom naderby

in my geween & smeking, in my verbystering & verbreking

is God my gedagtig en lewenskragtig…

[Psalm en Gesangeboek – 1976 tot Psalm 11]

No comments:

Dying Eventually

Listening to my favourite Internet guru, quite clearly this works for many people as they repeat the jargon flawlessly and I wish I could ge...